პროექტის სახელწოდება:ფიგურები და ფერები
პროექტის მთავარი თემა:ფერებისა და ფიგურების გარჩევა მოსწავლეთა მიერ.
კლასში ჩავატარე მინილექცია თემაზე:,,ფიგურები და ფერები” და მოძრავი თამაშის დახმარებით შევეცადე მოსწავლეებისათვის ამეხსნა და მეჩვენებინა ფერებისა და საგნების გარჩევა.
თემა გამოდგა ძალიან საინტერესო და მოსწავლეებს შევთავაზე ერთობლივად გვემუშავა თემაზე : ფიგურები ფერები”
პროექტის აქტუალობა.
იცოდნენ და იცნობდნენგეომეტრიულ ფიგურებს.
პროექტისმიზნები.
სივრცითი ორიენტაციის შექმნა.
ლოგიკური აზროვნების საწყისი უნარ –ჩვევების განვითარება.
ლექსიკის განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი: 7–10 წლის მოსწავლეები.
ვადები/ხანგრძლივობა.1–2 თვე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები რაც შეიძლება შეიქმნას.
მოსწავლეთა მიერ სხვადასხვა სახისა და ფორმის გეომეტრიული ფიგურების შექმნა.
პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები.
ფერადი ფურცლები, ფლომასტერი, მუყაო, საშლელი, მოსწავლის წიგნი.
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები/
დავალება 1.
ინდივიდუალური დავალება
მოსწავლეებს ვაძლევ დავალებას: დაიხმარიეთ მშობლები და გამოჭერით სხვადასხვა ფერისა და ფორმის ფიგურები.
1 ჯგუფი
მოიძიეთ ინფორმაცია ფიგურებზე, დააკვირდით და აღწერეთ თქვენი სხეულის რომელი ნაწილსა აქვს გეომეტრიული ფიგურის ფორმა, ინფორმაცია წარმოადგინეთ პრეზენტაციის სახით
2 ჯგუფი
დააკვირდით ციურ სხეულებს და აღწერეთ რომელ მათგანს აქვს წრის ფორმა?
რომელ გეომეტრიულ ფიგურას ჰგავს გლლობუსი?
გეომეტრიული ფიგურებით დახატეთ სახლი.
ჯგუფები შეაჯერებენ ინფორმაციას და მოემზადებიან პრეზენტაციისათვის.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან კავშირი.
მათემატიკა–ისტ ქართული ენა.
პროექტის ხელმძღვანელი–ლია ხარჩილავა.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა;–
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
liakarchilava.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий